Friday, May 18, 2012

::Hatiku masih di sana::

As-Salam..
Dearie BawangUngu..
Malam kian berlabuh..
Namun...mata ini tetap liat untuk dipejamkan..
Mungkin timing-nya masih lari--hehe..
Sungguh aku rindukan midnight di dua kota suci itu
Aku rindukan ketenangan itu
Ketenangan yang tidak mampu digambarkan melalui mana-mana bait kata
Aku ingin terus bermimpi
Bermimpi untuk menghirup udara kota haram sebangkitnya aku dari lena
Mengatur langkah ke Baitul Ateeq..
Mengelilingimu dengan penuh kehambaan...
Kekerdilan yang kian hari kian jelas..
Aku bukan siapa siapa di sisimu Yaa Rabb
Bukan mudah mendapat tempat di sisi-Mu Yaa Rahim
Namun, Engkau tidak pernah meninggalkan kami Yaa Musta'an..
Engkau Maha Mendengar Yaa Mujiib
Setiap keluhan dan lintasan rasaku semuanya dipandang-Mu...
Oh..,begitu dekat aku dengan-Mu..
Kau kembalikanlah lagi aku ke sana Yaa Kareem..
Sungguh, aku tidak pernah puas untuk menjadi tetamu-Mu
Terima kasih atas segalan nikmat yang telah Kau kurniakan
Terima kasih atas layananMu yang sungguh istimewa
CintaMu teramat indah
Izinkan aku untuk terus dibuai cintaMu
Kesyahduan menggamit cinta hakiki
Perjalanan mengakses cinta Ilahi serta junjungan agung ini benar-benar membuatkan aku terus-terusan menjadi seorang perindu..
Moga kerinduan ini tidak pernah mati..
Moga ada lagi pertemuan kita selepas ini..wahai Baitul Ateeq..
Juga Taman Syurga di bumi yang disimbahi cahaya..
 


::kehebatan ukhuwwah kurniaan Sang Kekasih Agung::
moga kasih sayang kami sentiasa di bawah lindunganMu yaa Rahim :)
Dua kota suci ini mengikat lagi sebuah jalinan yang tulus ini.,.
terima kasih yang tidak terhingga ya Rabb


**kalaulah diberikan pilihan..
nak je rewind masa..ahaha--karot je kan
nak kembali time mula2 sampai dulu..haha
sedar tak sedar..dh seminggu kami meninggalkan bumi yang penuh barakah..
tapi seolah-olah baru semalam semilir angin dua bumi haram ini menampar pipi ini..
oh..sungguh, hati masih tertinggal di sana
jikalau aku bisa...nak je terus menetap di sana :)
Allahumma ameen
Until we'll meet again
Cinta di dua kota :)
 
--time ni last week tengah beradu dalam MAS menuju tanah air..meninggalkan bumi Munawarrah-
T__________T
  
Salam  Jumaat
Selamat Hari Guru
Semoga Kita mampu menjadi Murabbi sehebat Rasulullah s.a.w

--ohh..cuti dh hampir tamat--
tukar mode bekerja...
oh...susahnyeee..
wish me luck
ahha
ijtahid wala taksal
kene inject tonik lebih sikit..
nak jadi sehebat Khadeeja n Aisha

biiznillah
 
:)
::rindu buah hati baru ini:: 



 
 --aim terbaru-tunai haji before 30--
Moga Allah perkenankan
Allahu musta'an
 
bed off BawangUngu
Laelah Saedah
as-Salam

2 comments:

anakamal said...

sayang....miss u damn much <3
moga Allah perkenankan impianmu..amiin.

shazni hj muda said...

allahumma ameen..miss u more..all da best 4 ur final ..love u :)
ijtahid wala taksal

::noni@yzamia::

::noni@yzamia::

::HEARTHROBS::

::FAMILY IS MY GREATEST KINGDOM & ALWAYS BE MY FIRST::
::ALLAH BLESS ME WITH SO MANY SINCERE- GREAT-WONDERFUL-AWESOME-FRIENDS & BUDDIES:: HAMDAN LILLAH :D