Wednesday, May 11, 2011

::Soulmates::

As-Salam...


Ahhaa.....epilog penghargaan pada hari ini bakal diteruskan lagi..hehehe...kali ini..didedikasikan khas buat 3 insan terpilih..-cheewahhh-...yg telah byk mnghabiskan mase mereka bersama-sama aku..siang dan malam..hujan dan panas...gelap dan cerah...terik dan mendung...ekekekeke....dan boleh dikatakan almost 3 tahun..kami berkongsi gelak dan tawa..suka dan duka..kalah dan menang..bertegang urat...berkelahi manja..bertepuk tampar..menyanyi bersama..memenuhkan isi perut bersama2..rebut shower...dan beribu-riban lagi aktiviti yg telah kite lakukan bersama2..<tak masuk lagi bab bergossip..merayap..membuang mase...dsb...hahaha..> pndek kate..sluruh mase di taman ilmu dan budi ini dihabiskan bersama2...haha..


Mereke-mereka ni pon bknnye bru aku knal..since mtrix lagi dh knal...Si HAJAR AISHAH YUSOH tu toksah katelah..since dftar masuk M3x..muke dye aku knal dulu coz dye duk dpn bilik aku..n asal same2 ngan aku ..Darul Iman..n as da result dye pon kekal jd rumate aku kt  main camp nehh smpaila ke saat ini..<mnghabiskan sisa2 akhir di tman ilmu & budi bersama2..dan rasminya menjadi co-pilot aku -utk stiap prjalanan plang ke kg halaman..kuikuikui..betapa chantek aturan ALLAH kan...alhamdulillah





::thanks jaa for olwez being there 4 me!::
Erm...minah NADIAH NUR SYAHIRAH MUHAMMAD plak org first aku knal tyme masuk clas prtme kt m3x dulu..kebetulan plak..klas kiteorg seme same..lvel Arabic & English pon same...Alhamdulillah..sekali lagi Allah mlimpahkan rahmatNya..mngurniakan aku seorang sahabat sejati di permulaan langkahku di taman ilmu & budi ini...Ternyata,...dia seorang yg amat tulus..sahabat susah dan senang..pndamping di kala jtuh & bangun...Dan hingga kini..dia ttp utuh tersemat dlm sanubari aku sbg seorg teman yg cukup memahami setiap inci karenah dan tingkah laku aku...She's damnly a very gud listener..n also motivator...Bounty thanks 4 evry sngle thing Yaya......


::She's da best mate of mine::

::Once Upon A time--zaman muda2 dulu--ekeke::




Okeh..last but not least...my cengeng mate...ekekeke...jngn marah ye kenot..hahaha...SHAKINA HJ MOHD SAID...minah kepoh nehh..aku knal tyme dye jdi classmate arab lvl 2 aku dlu..tyme nehh knal gtu2 jep..n dye bek ngan Jane..lpas tu la..x taw cane..bley jd rapat pelik ngan minah nehh..smpai la dye tarik aku join MRC..n dr saat itulah aku mula berkecimpung dlm dnia MRC yg smpai skrg dh jadi sbhgian dr jiwa aku...thanks Kenot!!... She's totally very awesome..& versatile..lawak tu toksah kire la..bleh join Maharaja Lawak dh kot...but da most spesel bout her.,..hati dye sgt murni..ske tolong org.....x ley tgk org lain susah langsung--Moga Allah merahmati spnjang usia dia...--dia la pnawar duka lara kami...kalo dye takde..mmg plik je rase...haha..kalo cmpak mane2 pon minah neh..dye still maintain ley survive...name pon versatile...dan dye la antare yg ter'femes' amos kt UIA nehh..ngeee...syg sgt same ko kenot!!! Thanks Allah for giving me a vry precious chance to know a vry wonderful buddy as her! 


::Noni syg kenot::

::Damnly a wonderful mate::

::She's really gojes::

::Da perfection of life::




Dan dengan izin Allah ..kami kekal mnjadi rumate mrangkap coffemate..sarsaparilla-mate..megi-mate...muvie-mate...dan multi-purpose mate yg len dr 1st year smpaila tua bangka cam skrg..haha..Indah rencana Sang Pencipta...sungguh aku begitu mnghargai nikmat persahabatan ini...terasa mereka teramat dekat di hati ini..semuanya seakan begitu serasi...sudah mampu meneroka karenah masing2...dan ternyata kami amat selesa bersama...syukur atas aturan-Mu ini Ya Allah...


Teman...walau kita mulai jauh di mata..namun titipan doakan sentiasa mengiringi langkah kalian...moga tautan kasih antara kita tetap utuh bersemi hingga ke hujung nyawa & hujung dunia <bak lagu siti sarah feveret kenot..hehe>....
Betapa janggal perjuangan tnpa hdirnya kalian..namun..semngat kalian terus membakar diri ini..terima kasih teman..Moga kita same2 mngecap nikmat kejayaan di dunia & akhirat,.dan moga Ukhuwwah kita kekal disulami rahmat Yang Maha Esa...


Rindu deme sokmo...yaya..kenot...wish to have both of u around..sobsobsob<wishful thinking T______T>


All da best in ur fture undertakings....sayang..sayang..sayang...
kerana dirimu begitu berharga....
::wonderful Quadraplet::

::Maulid 2011::

::wif Dr so easy::

::Noni nget::
::Kenot ngot::


::Last trip togetha ;;Kuale::

::All da way fom Trg:: thanks babe

::Jane's wedding::

::Hearthrobs::

::CHINTA kami::

::Wisdom Lurve::

::Yaya & Aja Chomell::

::sweet yaya & kenot::

::si sepet chomel::

::si ayu jelita::

::kenot &aja::
pray for us ... :D
damnly missing u..

Selamat tinggal kawanku
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini

Dah memang
Bukan mudah untuk ku menerima hakikat
Dalam hidup ini sentiasa ku tersekat
Apa yang ku harapkan
Kasih sayang yang suci murni
Tetapi semuanya hilang setelah kau pergi
Dulu hari-hari ku berwarna warni
Kini kian mendung
Ia tinggal satu memori
Jangan jangan lepaskan genggamanku ini
Hidupku hanya bermakna jika kau di sini
Mana janji mana erti
Kenapa gembiraku kini menjadi sepi
Musnah segala apa yang ku impikan
Tetapi ku tetap tabah
Kerana Tuhan yang menentukan
Kau tetap pergi apakan daya
Walaupun ku telah mencuba sedaya upaya
Ku harapkan ini sesuatu yang kekal
Namun ku terpaksa melepaskanmu
Selamat tinggal
Selamat tinggal kawanku
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini
 ingat semua yang kita pernah lalui
Sayang bukalah fikiranmu kembali
Ku tak mahu hidup tanpamu di sisi
Hanya kau seorang yang pernah aku kasihi
Jangan pergi jangan pergi
Jangan tinggalkan aku begini
Jika aku yang engkau cintai
Kenapa semua ini
Kenapa semua ini
Mengapa semua ini
Jika aku yang kau cinta
Mengapa semua ini


Kenapa semua jadi begini
Kenapa mengapa 


Walau ku pergi sayangku
Dalam jiwaku ini
Kaulah cintaku yang kekal
Selamat tinggal
 



Selamat tinggal kawanku
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu sentiasa di hati ini

Walau ku pergi sayangku
Dalam jiwaku ini
Kaulah cintaku yang kekal
Selamat tinggal
 

Kaulah cintaku yang kekal
Selamat tinggal




No comments:

::noni@yzamia::

::noni@yzamia::

::HEARTHROBS::

::FAMILY IS MY GREATEST KINGDOM & ALWAYS BE MY FIRST::
::ALLAH BLESS ME WITH SO MANY SINCERE- GREAT-WONDERFUL-AWESOME-FRIENDS & BUDDIES:: HAMDAN LILLAH :D