Sunday, June 12, 2011

::da most H.E.C.T.I.C weekend::

As-Salam...

Dearie bawang ungu...

waaa..penaaattttt 
::haha::

::H.E.C.T.I.C::



It's almost 2 o' clock..i'm sick of it...waaaa....xley tdo...ni mesti kes 'collapse' tak sdr diri petang td nehh...kan dh rasa padah....waaa...nak tido..tp sgt tak lelap..ngantok pon tak...tengok  kak tipah chomel   tu lena je 'bersemadi' ats katilku yg indah permai...setangki jeles menghimpit ruang rasa....waaaa....esok kak tipah dh nk blik KLATE...nk hantar dia kt Putra..haha,sori kak..putra je mmpu..bkn x mo anto KL Sentral trus...tapi krang..takot mu tlepas Sky Bus nk ke LCCT..kekekeke...aku kan buta jln..haha..sia2 mak abah bg KELIS macho tu jd peneman kt sini..tak terer2 jln kt sini...bley plak lupe je manjang..then..op kos la..SESAT manjang..haha...------harap maaf;;;;sy hanya ingat jln ke tempat2 tertentu dan bermakna bg saya.,..seumpamanya...tettttttt...JJ..Care4...Giant..W.Walk..Wong Jowo..Sri Gombak..pe lagi ehh..hahaha...yg terbaru...Desa Sri Hartamas...--ek eleh..tu pon sbb keje kt situ...kalo tak..xdenye aku hafal jln situ..haha--


*******sebenrnye..rndu yg amat nk ketuk wall bloggy aku nehh...dh lame aku abandon bebawang aku nehh..huhu..sori yer dearie..waaa...bkn x ingat...tp x ckp 247..wuwu..******



waa...so esok nk bgon awall...nk bekpes ngn kak tipah dulu ..then bru nk anto dye...tapi cane neh..xley tdo..aiyakkk...

ni la akibat kepenatan yg melampau....huhu...so..sila jgn amalkan gaya hidup yg kurang sehat ini ye...haha

weekend nehh....siez...sgt H.E.C.T.I.C bg aku...giler pack..mane taknye..smlam kuar gi keje kul 12.30 tghari...then..bes shoot plak kul 12.30 mlm...smpai UIA plak dh kul 1 lebey ...pastu...lpas subuh..6.30 dh gerak kuar nk gi keje balik..waaa....rupenye ssh hdup berkerjaya neh kan..<ecece,,,kerjaya  la sgt aku nehh..poyo je lebey..haha>

::الله مستعان::
ya Rabb...syukur yg teramat atas kekuatan yg telah kau titipkan ini..
kekuatan untuk aku terus mnggagahkan diri...brtarung dgn ujian kecil yg kau layangkan untuk aku...Alhamdulillah..dgn izin-Mu..aku masih lagi mmpu untuk mnempuhinya buat saat ini...Dan..moga2 .kekuatan itu akan sentiasa bersamaku..ameen yaa rabbal alameen...
Ar-Rahman..Ar-Rahim...
Ar-Rahim yg hanya ekslusif untuk kita,,galaksi mukmin sahaja...terima kasih Allah 

weekend ni gak..alhamdulillah..aku sempat siapkan 2 homework..a.k.a mid-term ntok 2 subjek..so..lagi tnggal 2 paper yg perlu aku segera usaikan b4 final yg dh tak brape lame lagi bakal muncul...Moga Allah permudahkan jalan aku...ameen... 

berbalik kepada ::da most H.E.C.T.I.C weekend :: ...huhu...kesihatan yg tak berapa mngizinkan ini begitu mnguji aku..di saat kekangan mase ini...kudrat yg tdk sbrapa ini terus dikerah...namun..kekuatan yg aku dpt dr Dia...terlalu mndorong aku untuk trus utuh di medan ini..mak..abah..family tersayang..rumates...teman madrasah...ustaz yg sgt aku kagumi...team produksi yg sgt supportive...kerana kalian..aku bertahan... trillion thanks untuk anda semua...moga ALLAH sntiasa merahmati sepanjang kehidupan kita... :D

mak...sori...smalam tak smpt pon nk respond call...huhu...silent mood...dlm studio..so..x prasan..phone pon biar je dlm bag..rase bersalah yg amat kot...sdar2..dh tgh mlm...waaa....mish u damnly mak...huhu..rndu nk balik...kempunan nk duk atas GINTELL bru mak..hehe...

alhamdulillah..rini smpai uia awal...kul 3ptg dh ade kt uia..n pe lagi...lepas setel everythng..trus terbongkang..--qada' tdo yg tak cukup-- <x kire yg slame neh tdo slalu lebey..haha>...kak tipah..thanks 4 da megi tomyam n kepok..haha...ilang kebulur rini...bosan ashek mkn mamak je weekend nehh..haha

opppss....lupe lak nk say thanks kt ina@ jaejung..4 a very grand treat...thnks ina..huhu..moga Allah murahlkan rezeki anda my beloved rumie...

to aja..hepi belated befday...syg mu sokmo...

erm..byk sgt nk share ngn BAWANGUNGU sbenarnye...tp kekangan mase tidak mengizinkan...tp..bak kata Ustaz Roslan..jgn bimbang...masanya akan smpai jua...haha

--kisah warkah seorang teman--
--rumies syg--
--kagumku pada seorang mu'allim--

antara hutang2 yg ingin aku lunaskan...
bile...hanya Allah yg tahu..hehe

okeh..ntah pape yg aku ngarot malam neh..aku nk try jugak tdo..huhu...jum kite mencuba...oyasumi nasai..
nk mimpi HONDA INSIGHT yg slalu menerjah minda aku lately..ekeke...nite..
::macho beb::

::a dream named DESIRE::

::hehe..mak cabar aku kot ntok beli mende nehh..hehe:: INSIGHT..here I come..ekeke



**congrats team TRG...Darul Penyu mmg terhebat!! 
**congrats pak lang@ hazama...u really deserved for it :D 
haha..okeh..keluh kesahku berakhir di sini...moga bertemu kembali...


----esok kene gak study Usuluddin II---
janji pd diri sendiri.. :D


1 comment:

Cik Aqilah Wardah said...

dalam pi shoot madrasah tu, sempat gak jengah Af.. -_-"

smoga ALlah mudahkan urusan mg..

jange lupo doa tuk kawe jugak... wuwuwu~

::noni@yzamia::

::noni@yzamia::

::HEARTHROBS::

::FAMILY IS MY GREATEST KINGDOM & ALWAYS BE MY FIRST::
::ALLAH BLESS ME WITH SO MANY SINCERE- GREAT-WONDERFUL-AWESOME-FRIENDS & BUDDIES:: HAMDAN LILLAH :D