Monday, June 27, 2011

::yeahhh~~one more to go :D::

As-Salam...
Dearie ::BawangUngu::
It's olredy 2.03a.m. 28th June 2011...hmm..welcome Tuesday! it's mean...there is about one more day before i'm going to sit 4 my last paper...do wish that it will be my FINAL paper for my degree level in this Garden of Knowledge and Virtue...yiiihaaaaaaa....perasaan?? jgn nk ckp la....EXCITED yg terlampau...tp yg problem nye..dgree MALAS tu increase scra mendadak shingga mencecah paras MERBAHAYA...aiiiyakkkk...cane nehhh...supposedly..aku pnye smngat makin BERKOBAR-KOBAR ntok FINAL final neh...tp..neh dh jadi kes songsang,...huhu..mmg kali nehh...ssh sgt nk kekalkan momentum ISTIQAMAH nehh...wuwuwu...dan bukti yg jelas...mcm mlm nehh...smpai takley tdo aku...bkn study pon..tp dok membuang mase adelaa....adesss...ape nk jadik nehh...mak..abah...ampun...hohoho....susah gak bile terpaksa FIGHT in the BATTLE sengsorang nehh..SENGSARA la jwbnyeee.....bekalan semangat mmg kurang....weeeeeeeeee~~ Allahu musta'an...moga aku masih kuat dan berdaya untuk menghabiskan sisa2 PERJUANGAN ku ini..Allahumma Ameen...


::ijtahid wala taksal..::
erm....exceli...mlm ni seems like aku bakal jd INSOMNIAC lagi..tak taw nape..padahal td bkn main ngantok...lagi2 lpas buke pose ngan nasi kukus psr mlm seri gombak yg tak berape nk umphhh..< hai..nasib bdn..frust aku..> ..ngan SPRING POTATO yg dh jadi meal wajib bilik aku sem nehh...haha...owhh..sebelum aku lupe..thanks Fazack...coz sudi follow aku gi terjah pasar malam walaupon dh lwat td...haha...aku mmg syg rumate2 aku...waaa...sedehnye...baru je baik dh nk kene apart...huhuhu...sungguh indah pertemuan ini...Moga Allah pelihara ukhuwwah kite...rumates....<mesti pas ni rndu nk dnga korang2 seme duk panggil2 gtu..waaaaaaa...sedeh..sobsobsob T_____T> n sbg pnghargaan yg tak terucap...di kesempatan yg ada nehh..nk expose rumate2 baru aku yg sgt mavelles n best...rugi tak knal dyeorg neh awal2..huhu..anyhow..thanks Allah 4 diz friendship...hamdan lillah...



::ni lah FaZack chomel yg slalu jdk teman-pasar-malam aku..keke::

::Jejung & Fazack::syg kalian bangat!

::seronok jd rumate dyeorang!!! ::

::thanks jejung 4 da treat:: huhu ..terharu giler kott~~

::Ini rumates sy yg pling BEST kt atas galaksi ini:: ~FaZack..noni..jejung..aja~

::Rumates :D::

::Froggy neh spesel ntok Ina@jejung..kekeke...::


----------------------------saya SAYANG rumates saya--------------------------------------
huhu...trillion thanks korangggggggg....thanks coz sudi layan kerenah aku yg mcm2 neh...sori kalo ade salah silap..perkataan n perbuatan yg tak menyenangkan hati korang...hoho...sungguh.,.hepi sgt dpt kenal korang..hhuhu...sedeh kan..dh nk pisah..rase mcm bru je smlm knal korang as rumates..huhu...be well...keep in touch....


~~to Fazack..thanks for da Angry Bird..keke...inshaAllah..aku akn try usaha upgrade level n skill..ekeke<bunyi mcm bermotivasi giler..ngee~>


~~to Ina@jejung...haha...thanks sbb hadiahkan aku sebuah KEGILAAN...waa...aku dh lnggar prinsip JEPUN aku..keke..cane la bleh 'ter'minat mamat nehh..keke...macho n cool beb...





~~meruntun cair hati aku tgk mamat Baek Seung Jo nehh...aiyyakk...jejung pnye kes la nehh..keke...sori ina...sje wat alasan slahkan ko..hehe...aku yakin..mu msti HANGEN bace statement aku nehh..hehe...anyhow ..syg ko bngt..even Jejung tu tak mcho..keke :b~~

___kesah aja...mcm bese...P.A kehormat aku..org yg agak lama bermaustatin dgn aku..haha..dh mcm adik bradik...sedeh la..cane nk pisah ngan minah nehh..?? waaa...huhu...syg sgt sgt sgt sgt sgt....waa....gud luck exam lalink..lurve u damnly..moge Allah pelihara kasih syg kite :D___________
::huhu...mybe befday last aja yg smpt aku celebrate..waa:: aja..ko dh  tue..keke

::dwet gaji 1st aku..hehe..aja..sori..hope mu suke..::

::aja n kak tipah chomey::


-----------hmmmmmmmmmmmmm-----------
Keep In Touch ye Rumates sekalian...
Be Well..and All da Best In ur Future Undertakings! :D
-------------------------------------------------------------------------------------


alamak...tak ngantok jugak lagiii...cane nehhhhhhhhhhhhhh....hmmm....
td mak ngadu semput dada...n skrg..aku pon dr tadi semput sebnarnya...hmm....bakpe ye? adess...x lame dah aku neh rasenye..huhu..everybody..maafkan slh silap aku..halalkan seme ye..huhu..Moga rahmat Allah itu sntiasa bersama kita... :D........ <babak pilu + sedeh+rawan mula menyelit..keke>




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
lupe nk share...suatu 'keterharuan' yg teramat...<sila abaikan kesilapan tatabahasa..ngee>
mesej dr seseorg yg sgt adorable...sentiasa dekat di hati aku...inspired me continously......thanks dearie...u r da most beloved one! 
                                                        *****************************
Ya Allah....
Kau hadiahkanlah cinta & kasih sayang-Mu demi memelihara kesejahteraan dan kebaikan insan ini.......
Kerana ku tahu, 
Hanya Kau yang mampu menjaga dirinya,
Lebih baik dari diriku...

Ya Allah....
Hidupkanlah hatinya dengan kecintaan terhadap Islam...
Berikanlah dia kekuatan untuk menghadapi hari esok....
Permudahkanlah setiap urusannya...
Anugerahkanlah dia dengan ilham, & hati yang terang...
Bukakanlah dia rezeki dari pintu yang tidak disangka-sangka...
Sesungguhnya hanya Engkau Ya Allah...
Yang Maha Mengetahui,
Betapa aku menyayanginya......
Dan betapa aku mahukan yang terbaik sentiasa bersama dirinya....
Allahumma amin...
Ya Rabbal 'alamin....


Gudluck noni...fighting!! ^______^
                                                     **********************************
~~kepada insan berkenaan..anda selalu di hati ini...Moga Allah sentiasa melimpahkan kita kasih sayang dan rahmat yg berpanjangan...ameen..... :D




^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
::Walaupun diameter kebulatan muka aku yg terserlah..tapi aku suke pic neh coz kak elly sgt chomelll::
::farah..:: kak elly::
kalian antara penguat dan bestest aku forever!


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

aku rindu minah neh..huhu...sejak dye balik Sabah...sasau aku <opppsss..cam lebey pon ade..keke>
aku bosan kot..xley kaco dah dye kt ofis..huhu...Sofie..syg ko..cpt2 la balik sini balik..abeskn lesen kete ko dulu..hehe...lpas tu aku suh ko bawak WLC okehh....hee...then..kita bwak gi Sg.Chincin..mkn umah kak Wana @ Irma Hasmi..ngeeeeeeeee~~ :D
::aku jtuh chinta kt KUIS...coz byk mknann..lagi2 bile ade air jambu 88 kaler pink...jakun kot aku..walawehh...kekeke::

::Ms.Sofie Sofia chomel::

::lunch @ KUIS::

::huhu..gonna mish u..buddy::

::adik Sofie::

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


dan sempena 'kebakalan' aku untuk mninggalkan Tman Ilmu & Budi nehh..aku seyakin dan pastinya..aku juga bakal merindui perkara2 seperti berikut..taraaaaaaaaa...: D


::aktiviti proscrastinate dlm mnyiapkan esemen...hehe...nak tag yaya and qlah di sini okeh::
--eh...tapi sem neh aku siapkn seme awal kot..ngee--

::esemen final sem: islamophobia & islamic humanism

::menu mlm exam:: perghh..masyuk..blimbing n 'chollek' hand made..keke

::kepok + chollek = mavelles::

::vanilla cocktail-pasar mlm sri gmbak...best giler kott..::
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
-----------------------dan ini kesah sedih saya minggu ini...huhuhu-----------------------------------------

::lampu reverse WLC pecah::


huhu...sedeh..bru taw sal lampu tu pecah..n btol2 sdar pon tyme jubah tersgkut kt serpihan lampu tu tyme isi minyak kt SHELL..<lebeh banyak kilometer> wuwuwu....
huhu...nape ye WLC jadi gini...nk kate terlanggar ke pe..mcm ssh..coz affected bhg situ jeppp...wan kate mybe kene serpihan batu..Wallahu ta'ala hua a'lam...
sedeh..sedeh..sedeh..sori WLC...
aku syg KAU smpai mati :D

__________________________________________________________________________________
ohhhh....lalala...keke...alhamdulillah..rase itu menyapaku jua..so..bed-off..nite..oyasumi nasai..lailah saedah..
--jgn bersedih kerana suatu perkara...kerana 9 perkara lagi bakal menggembirakan kamu--Aidh Qarni~

2 comments:

Cik Aqilah Wardah said...

hohoho.. mabok baca entri pepanjang nih.. ^_^

neway, mu bukan lah berseorangan pon.. mu kan slalu bleh masuk je ngan sape2... len lah aku ngan yaya nih.. hukhuk...

kurang seorang dah geng makan lam kelas... sob3x...

all da best!! ^_^

p/s: sila jgn mengarut2 bleh?? huhuhu~ u'll live longer than us... y?? becoz, u'll remain 'alive' in our heart... ^_^

Andrik McVean said...

hi there, i have just followed your blog..i hope you can follow me back..u have a nice blog here..
i will be waiting for you on my blog...see u there..cheers

::noni@yzamia::

::noni@yzamia::

::HEARTHROBS::

::FAMILY IS MY GREATEST KINGDOM & ALWAYS BE MY FIRST::
::ALLAH BLESS ME WITH SO MANY SINCERE- GREAT-WONDERFUL-AWESOME-FRIENDS & BUDDIES:: HAMDAN LILLAH :D