Thursday, June 30, 2011

::Sisa-sisa kehidupaN::

As-Salam...
hmm....dearie bawang ungu...
hari ni penat yg teramat---so..entry pon bakal jd teramatla brief n concise....--


1st and foremost...setinggi-tnggi kesyukuran dirafakkan hanya ke atas Sang Pencipta...dengan izin-Nya lah jua..aku berjaya mengharungi liku-liku kehidupan sebagai seorg pejuang ilmu--lebih dan kurang--5 tahun (matrix+main camp)....hamdan lillah..dgn segala rendah hatinya...ingin aku melampiaskan selaut kelegaan yg dipinjamkan-Nya ini setelah berjaya menghabiskan sem neh dgn jayanya <hopefully>..sekaligus melengkapkan Graduation Audit ntuk dgree phase nehh...yeeeahhhhhhhhhaaaaaaaaaaa....x terungkap RASA yg menyapa ini...Hanya Allah yg tahu...n moga2 aku masih diberikan peluang dan ruang...serta rezeki yg melimpah dari-Nya...untuk trus utuh mnggali khazanah ilmu di peringkat yg seterusnya...mohon doakan saya okeh..Allahumma amiin :D
         ::30hb jun 2011::
          Islam & Modern Ideologies
          RKUD 3180
          9am
          Banquet Hall(CAC)
**************************************

second....Happy birthday my dearest soulmate...SHAKINA HJ MOHD SAID...huhu..happy aging dear...may da years ahead turn beautiful as u...huhu..rndu nk clebrate befday ko..nk pluk cium..waaa...aku syg sama ko bangat lalink...huhu :D moga Allah merencanakan segala yg terbaik buatmu.....


third....excited yg amat coz dpt kuar mkn ngn rumate2 baru yg tersayang + bez buddy forever <Heyni>...huhu..maybe last time dpt kuar mkn sesama....waaa....mmg heaven dpt makan kt Chop & Steak kt Selayang..tak sia2 jauh perjalanan thn lapar n x mkn pape buke pose except teh yg best Fazack buat..kekeke....ilang kmpunan nk spaghetti n western meal...alhamdulillah...


fourth...perasaan yg bercmpur baur..excited..heppi..impressed...sedih.,.sayu..sebak..hiba...semua bergabung membentuk suatu frasa rasa yg sukar untuk diterjemahkan...
sape kate habes blaja bes? hepi? lg byk sedih kot...sedeh sbb trpaksa tamatkan kisah suka duka seorg plajar...tutup crite2 nakal ngan kengkawan..brpisah...n yg paling haru..semua bwk haluan masing2..huwaaaaaa...paling tak suka berpisah..dh lame idup sesama..serasi yg amat,.then kena apart..Ukhuwwah itu indah bila bertemu dan berpisah hanya kerana ALLAH...huuhu...Moga jalinan kasih sayang kita sentiasa dipelihara Ya Rabbul Jalil..ameen....
berdebar? takot? toksah kate la...mmg tu je yg surrounded dri skrg...takut coz dh kene pkir mase dpn dgn SERIUS...percaturan yg mesti diatur..huhu..May Allah grant me da smooth sailing...
kpd semua kengkawan..shabat handai...mohon maaf andai ade perkataan dan perbuatan yg tidak wajar dtg dr diri aku yg naif ini...doakan kejayaan kite bersama..Ijatahid Wala Taksal...mohon halalkan segala yg terlebih & terkurang,,,huhu..syg kalian smpai hujung nyawa~~~


fifth...masih lagi sedih ngn kehilangan CCL 512...neo cps kekanda terchinta..abg wan...huhu..sabar wan ...kite hanya pminjam..bkn pmilik...ade rencana dan hikmah y tersembunyi di sebalik semua ini...dan yg utamanya..kami sekeluarga sntiasa mendoakan yg terbaik untukmu wahai si abang...sgt bangga dan bersyukur kerana memiliki abang2 semurni kalian...--neo cps ditelan api-- smpai mati akan aku ingat insiden nehh...




sixth.......ade sesuatu yg mengganggu benak rasaku ketika ini...hmm...Lets fate fares me better..Allah knows best.,..selamat dtg kpd RASA itu...wahai Pemilik Hatiku..tunjukilah aku jalan yg terbaik untukku & benar2 Engkau redhai




********************************************************************************
kepada semua....yg pernah aku syg...sedang aku syg...dan bakal aku syg...kasih sayang ini anugerah Ilahi dan sesungguhnya aku menyayangi kalian setulus hati kerana-Nya...Yaa Latif..Yaa Rahman..Yaa Rahim...




-----mahu beradu dulu...esok ade misi tour KL yg perlu direalisasikan bersama hajar ..sebelum kami berpisah..waaaaaaaaaaa.....seorg demi seorang yg mninggalkan aku..huhu...cane la hdup aku nnti ehh......huhu...aja...syg ko bngat..ilang sorang co-pilot aku..kekeke...keep in touch...all da best shayang! 
heyni pon...aku syg ko teramat....pndai2 jage dri pasni ye..wlaupon aku takde sokmo ngn mu..tp aku sokmo bleh jd pndengar yg baik ntok mu..wuwu.. T______T


dah dah..sebak sgt dh neh..kang tak ley tdo plak...nnti smbung di lain masa ye..wassalam :D

No comments:

::noni@yzamia::

::noni@yzamia::

::HEARTHROBS::

::FAMILY IS MY GREATEST KINGDOM & ALWAYS BE MY FIRST::
::ALLAH BLESS ME WITH SO MANY SINCERE- GREAT-WONDERFUL-AWESOME-FRIENDS & BUDDIES:: HAMDAN LILLAH :D