Friday, June 24, 2011

::Kerana Rasa Itu::

As-Salam...

Dearie BAWANGUNGU...
rindu bertandang lagi...
rindu yg tak lagi mampu dibendung...
sungguh aku rindu untuk memecahkan segala tembok RASA yg bertapak dalam sanubari ini sejak kebelakangan ini.....
aku lelah..sakit...hiba..
semuanya berbaur...bercampur...membentuk sebuah RASA..yg sungguh tidak mampu untuk aku nukilkan dengan bait kata...mahupun untaian ayat...apatah lagi dengan lakaran mata pena....

Ya Rabbul Jalil...
Kau layangkanlah secebis kekuatan untuk aku menepis RASA ini..
Rasa yg mungkin bisa melemahkan aku...
Aku tidak mahu terpedaya...
Melawan mehnah ini..
Aku mahu trus kuat...
Terus utuh di sini..
Tanpa ada sebarang anasir luar...yg bisa menggangu gugat kesejahteraan 'daerah' aku kini..

Moga nikmat-Mu..juga rahmat-Mu sentiasa mengiringiku...

Kepada RASA itu...
sungguh..aku mohon..untuk kau beredar dari DAERAH ku dengan kadar segera,..
aku tdk mmrlukan kehadiran sebuah RASA itu...
kerana..aku punya Allah yg sentiasa di sisi..barisan keluarga..teman..sahabat..dan semua yg mmpu mnjadi tunggak kekuatanku..
terima kasih kalian...
kerana kalian...aku trus bertahan di sini...
Moaga Allah merahmati khidupan kita semua...


~~Alhamdulillah..my 1st paper for my FINAL final is olredy over...Allahu musta'an...
   credits to Prof Thameem Ushama...May Allah bount His Blessing throughout ur life...U r vry great ever :D


~~terharu giler bile byk dpt msj dr kengkawan yg wish ntok final...bounty thanks bestests....ingt jugak korang yepp..huhu...


~~rndu Sofie sudah...wuwu...sedeh je bile trpaksa tngok sofie n da team gerak ke Sabah..BAKSIS...wuwu..nk ikotttt


~~JOZAN kalah ngan SEPAH...sedih n frust <haha...mngalahkan johan n zizan plak aku nehh..> ..tp SEPAH pon not bad..haha..


~~Ahad keje..waaa...Isnin 2nd paper...huhu..once again..Allahu Musta'an


~~Dengar suara abg Danish plan nk ajak tgk Transformer tyme balik nnti tersangatla sayu..huhu..rndu my hearthrobs damnly...abang...adik..ieca..kakak...huhu...mishing all of u ...nk balikkkkkk


~~Thanks kak wana chomey blanje lunch..best giler kuar ngan akak! :D


::kerana RASA itu::

::belenggu itu::

::no tears at all ::
-------------------OKEH...N.G.A.N.T.O.K sudahhh.....oyasumi nasai----------------------------

No comments:

::noni@yzamia::

::noni@yzamia::

::HEARTHROBS::

::FAMILY IS MY GREATEST KINGDOM & ALWAYS BE MY FIRST::
::ALLAH BLESS ME WITH SO MANY SINCERE- GREAT-WONDERFUL-AWESOME-FRIENDS & BUDDIES:: HAMDAN LILLAH :D